Çinli akıllı telefon üreticisi Xiaomi
Apple ve Samsung’un ardından en büyük akıllı telefon üreticisi olarak üçüncü sıranın sahibi Xiaomi, 2014 yılında toplamda 64 milyon cihaz satmıştı. Xiamoi son dönemde giyilebilir teknoloji ürünleri ve Xiaomi Yi aksiyon kamerası gibi yeni ürünlerle ürün gamını genişletmeye devam ediyor.
Xiaomi’nin CEO’su ve kurucu ortağı Lei Jun’un daha önceki açıklamalarında kendilerine koydukları 2015 yılı hedefinde 100 milyon akıllı telefon satmak vardı. İlk yarı sonuçlarına baktığımızda Xiaomi’nin yıllık hedefini tutturabilmesi adına biraz kısa kaldığını görüyoruz. Fakat bu da Xiaomi’nin kötü bir durumda olduğunu göstermiyor, çünkü Xiaomi için yılın ikinci yarısı için yeni cephelerin açılacağı bir yıl olacak.
Xiamoi, Çin’in dışında Hindistan’da oldukça aktif. 7 Temmuz’da Brezilya pazarına girecek olan şirket, aralarında Türkiye‘nin de bulunduğu, Meksika, Rusya ve diğer Güneydoğu Asya ülkelerine açılmayı planlıyor.
0 yorum:
Yorum Gönder